Ενημέρωση για τη λειτουργία των υπηρεσιών του Επιμελητηρίου Ξάνθης για την αποφυγή διασποράς του κορωνοϊού COVID-19

Δημοσιεύθηκε στις 05/11/2020 11:24

Σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με το ΦΕΚ Β/4829/02.11.2020, από 03/11/2020 η εξυπηρέτηση των μελών του Επιμελητήριο Ξάνθης γίνεται αυστηρά μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν με e-mail τα απαραίτητα έγγραφα για τη διεκπεραίωση της υπόθεσης τους ή να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά, χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία τους.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:

E-mail : litsa@ebex.gr  συναλλαγή για ΑΕ – ΕΠΕ – ΙΚΕ - ΟΕ – ΕΕ & Ατομικές Επιχειρήσεις, Πιστοποιητικά ΓΕΜΗ & Επιμελητηρίου και ΥΜΣ

E-mail: marina@ebex.gr συναλλαγή για Ατομικές Επιχειρήσεις - ΟΕ & ΕΕ, Πιστοποιητικά ΓΕΜΗ & Επιμελητηρίου, Συνδρομές.

E-mail: info@ebex.gr και ebex@otenet.gr  για οποιαδήποτε άλλη υπόθεση & συναλλαγή

Τηλέφωνα: 2541022533, 2541025105

Τα δικαιολογητικά θα τα βρείτε στο URL: https://ebex.gr/pages/details/30/mitroou

Το Επιμελητήριο Ξάνθης διαθέτει σύνδεση με την πλατφόρμα υπηρεσιών CITIBILL και προσφέρει τη νέα υπηρεσία αιτήματος ηλεκτρονικού ραντεβού, «e-ραντεβού».

Η διαδικασία είναι πολύ απλή και γρήγορη. Επιλέγοντας από το μενού της ιστοσελίδας του Επιμελητηρίου Ξάνθης στο https://ebex.gr/  «Υπηρεσίες» και στη συνέχεια «e-ραντεβού», ο χρήστης μεταφέρεται αυτομάτως στη φόρμα αιτήματος ηλεκτρονικού ραντεβού με το Επιμελητήριο Ξάνθης.

 

Θα είμαστε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση. Ευχαριστούμε για την κατανόηση σας.