Εταιρική προβολή στην ιαπωνική αγορά μέσω της πλατφόρμας FOOD TRIP

Δημοσιεύθηκε στις 31/10/2024 09:46

Σύμφωνα με ενημερωτικό σημείωμα του Γραφείου ΟΕΥ Τόκυο (Ιαπωνία). κατά το α’ 6μηνο  2024 η ιαπωνική εταιρεία Otani εγκαινίασε τη λειτουργία της διαδικτυακής πλατφόρμας Food Trip, βλ. FOODTRIP | Whoop, με στόχο την αύξηση των εισαγόμενων τροφίμων και ποτών στην ιαπωνική αγορά, μέσω διευκόλυνσης επαφών μεταξύ ξένων εξαγωγέων και Ιαπώνων εισαγωγέων και εμπόρων χονδρικής/λιανικής (Β2Β matchmaking). Υπογραμμίζεται ότι η εν λόγω πλατφόρμα λειτουργεί εν είδει εκθεσιακού χώρου, για προβολή προϊόντων, χωρίς να υποστηρίζονται οι πωλήσεις.

Ειδικότερα, για ξένους εξαγωγείς που ενδιαφέρονται να επωφεληθούν των δυνατοτήτων της πλατφόρμας, προσφέρονται δύο επιλογές συμμετοχής:

α) δωρεάν (μόνο προβολή προϊόντων), και

β) κανονική, με συνδρομή $ 300 μηνιαίως.

Στο καθεστώς κανονικής συμμετοχής, επί πληρωμή, περιλαμβάνονται επιπλέον υπηρεσίες: α) διευκόλυνση επαφών (matching) με ιαπωνικές εταιρείες, εισαγωγικές ή/και εμπορικές (εκτός της πλατφόρμας Food Trip, από άλλες, κατά κανόνα πληρέστερες, βάσεις δεδομένων της Otani),

β) βέλτιστη εταιρική προβολή της εξαγωγικής εταιρείας στα αποτελέσματα αναζητήσεων με χρήση φίλτρων, και

γ) δωρεάν παροχή των στοιχείων επικοινωνίας των ενδιαφερόμενων ιαπωνικών εταιρειών σε περίπτωση matching.

Διευκρινίζεται ότι στην δωρεάν συμμετοχή καλύπτεται μεν η προβολή προϊόντων, αλλά σε περίπτωση matching τα στοιχεία επικοινωνίας με ιαπωνικές εταιρείες παραχωρούνται επί πληρωμή ($50 ανά επαφή).

Η εγγραφή εξαγωγέων στην είναι δωρεάν για άπαντες έως 3/2025, ενώ, από 4/2025 οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επιλέξουν μεταξύ των δύο προαναφερθέντων καθεστώτων συμμετοχής. Μέχρι στιγμής στην πλατφόρμα Food Trip έχουν εγγραφεί 140 εισαγωγικές εταιρείες (με στόχο τις 800 εντός 3ετίας), και 600 εμπορικές εταιρείες (με στόχο τις 3.000 εντός 3ετίας).

Για περισσότερες πληροφορίες ανοίξτε το συνημμένο έγγραφο του Γραφείου ΟΕΥ Τόκυο.